השוטרים ננשכו

תיעוד: חשוד ברצח המזעזע נעצר בחולון

תמונה – דוברות המשטרה

פחות מיממה אחרי הרצח המזעזע של יורי וולקוב ז"ל במהלך וויכוח של 5 שניות במעבר חצייה בחולון, המשטרה עצרה חשוד בן 22 מחולון בחשד למעורבות ברצח המזעזע. במהלך הפשיטה ירו הבלשים בכלב שנשך אותם.

ברשתות החברתיות הופצו תמונות של החשוד, עבריין מוכר למשטרה, שככל הנראה שינה אחרי הרצח את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק.

מהמשטרה נמסר, "במהלך פעילות מבצעית חקירתית ומודיעינית של היחידה המרכזית של מחוז ת"א, הגיע צוות בילוש לבית ברחוב יוטבתה בחולון, ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם, ובמקביל צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר".

עוד נמסר, "תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בחורה ששהתה במקום עם החשוד. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים."

בתו, דריה, אמרה בראיון לכאן 11: ״אבא שלי היה גיבור. היה נהג אופנוע שככל הנראה ניסה לדרוס אותם במעבר החצייה הראשון. אימא שלי התחילה לצלם אותו ורצתה להעביר את המידע למשטרה. הוא כנראה ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה תמחקי את התמונות. היא הסכימה למחוק, אמרה 'הכול בסדר' רק תמשיך".

הבת הוסיפה, "הוא המשיך להתקדם לכיוון ונצמד אליה. אבא שלי ראה הכול, ישר התקרב במהירות ואמר לו 'תתקדם גבר, הכול בסדר'. כנראה שלבן אדם הזה זה לא בא טוב בעין, הוא צעק על אמא שלי בחצי ערבית-חצי עברית. הוא הוציא סכין נשלפת ודקר את אבא שלי בלב, ועדיין מחפשים אותו".

על אביה המנוח סיפרה: "אבא שלי היה בן אדם מאוד חזק, שרד שלוש פעמים קורונה. עבד בטיפול נמרץ ועזר לאנשים אחרים. היה איש צבא שש שנים. אני קוראת למשטרה למצוא את הדוקר ולהכניס אותו לכמה שיותר שנים לכלא, שיסבול כל החיים״.

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.