הפרצוף נחשף

הותר לפרסום: עדי מזרחי הוא החשוד ברצח בחולון

תמונה – פייסבוק

בית המשפט התיר לפרסם את שמו ותמונתו של עדי מזרחי, בן 22 תושב חולון, שנעצר בחשד למעורבות ברצח המזעזע של יורי וולקוב, בן 52 תושב בת ים, במהלך וויכוח במעבר חצייה בחולון.

הנרצח יורי וולקוב ז"ל

(יורי וולקוב ז"ל)

פרקליטתו של החשוד אמרה בדיון בבית המשפט: "מהסרטונים שיש בידי המשטרה לא ניתן לקשור את מרשי לזירה. הוא ביקש לכלוא את הכלב, אבל השוטרים לא נענו לבקשתו והשתמשו בירי. הייתם להוטים לבצע את המעצר ולא יכולתם לחכות שהוא יכלא את הכלב".


(תיעוד הפשיטה המשטרתית על בית החשוד)

עוד טענה פרקליטתו של החשוד בבית המשפט וחשפה, " החשוד הוכה קשות במהלך מעצרו על אף שלא התנגד. בת זוגו, אישה בחודש השישי להריונה, נורתה ונפצעה קל".


(הרצח המזעזע שנקלט במצלמות הרכב)

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של מזרחי ב-15 ימים נוספים. סעיפי החשד נגדו, המתה בקלות דעת, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט, סיוע לאחר מעשה לפשע.

178 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.