בשורה משמחת

חברו של הנרצח מהפיגוע בירושלים שנפצע קשה שוחרר לביתו

תמונה – שערי צדק

אלחנן ביטון, פצוע הפיגוע בן ה-16 שנפצע באורח קשה שוחרר היום לביתו במצב טוב מהמרכז הרפואי שערי צדק.

אלחנן ביטון תלמיד ישיבת 'בית מאיר' שנפצע קשה בפיגוע התופת בכניסה לירושלים שוחרר היום מהמרכז הרפואי שערי צדק בתום טיפול כירורגי נוסף שעבר היום להוצאת רסיסים כשהוא במצב טוב, מתאושש ומהלך על שתי רגליו.

ביטון, שאיבד בפיגוע את חברו, אריה שצ׳ופק ז״ל, סיפר על חברו הטוב שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

בערב שבת ביקרו את אלחנן בחדרו מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין והרב הפוסק של בית החולים הגאון הגדול רבי אשר וייס שליט"א ורב בית החולים הרה"ג משה פלג. אלחנן סיפר לרב וייס ולפרופ' מרין על חברו הטוב אריה שצ'ופק הי"ד שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

תמונות נוספות: הגאון הרב אשר וייס שליט"א, מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין, רב בית החולים הרב משה פלג, מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שורץ עם אלחנן ואביו אבי ביטון.

אלחנן סיפר שמיד צלצל לאביו עו"ד אבי ביטון נהג אמבולנס וסיפר לו שהיה פיצוץ וביקש שיגיע מהר לעזור לו. כעבור כמה דקות הגיעה הסעת התלמידים לישיבה במושב 'בית מאיר' והחברים נחשפו אף הם לטרגדיה שפקדה את חברם.

ביטון ומשפחתו הודו לצוותים הרפואיים על הטיפול המקצועי והמסור שהביא ליום השחרור המיוחל. ״אלחנן עבר אירוע לא פשוט, אך הגיע לטיפול במקום עם שליחים טובים שנתנו מעטפת טיפולית שסייעה רבות בהחלמה הטובה. אנו מודים לרופאים ולאחיות המסורים על עבודת הקודש שהם עושים״.

הצוות שטיפל בו סיפר כי ביטון סבל ממספר פציעות בגופו עקב רסיסים שחדרו לגופו בעת הפיצוץ.

לאחר סדרת בדיקות ומספר ניתוחים על ידי צוות יחידת הטראומה, בראשות ד״ר אלון שורץ, אשפוז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, בראשות, ד״ר ז׳אק בראון ובמחלקת כירורגיה ילדים בראשות ד״ר ירון ארמון במרכז הרפואי שערי צדק, אלחנן יוכל לשוב לפעילות מלאה.

״אנו מברכים ושמחים על ההחלמה הטובה של אלחנן מפצעיו ומאחלים לו הרבה הצלחה בדרך ורפואה שלמה״. אמרו הצוותים הרפואיים והסיעודיים במעמד השחרור.

בתמונה: (מימין) אבי ביטון, אביו של אלחנן, אלחנן, ד״ר ירון ארמון, ורד אחרק-כהן, אחות אחראית במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, גלית אברהם, אחות אחראית במחלקה לכירורגיה ילדים, אביבה חראר מהמחלקה לכירורגיה ילדים. קרדיט צילום: שערי צדק.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.