לכלא

התפתחות דרמטית: עדי מזרחי נשבר והודה ברצח

תמונה – פייסבוק

התפתחות דרמטית: עדי מזרחי, בן 22 מחולון הודה ברצח המזעזע של יורי וולקוב ז"ל, בן 52 תושב בת ים, במהלך וויכוח של שניות במעברה חציה בעיר

בחקירתו במשטרה סיפר מזרחי, "יצאתי בערב מהבית לווטרינרית. הגעתי למעבר חצייה בחולון. שמעתי מוזיקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי. צעקתי לה תמחקי את מה שצילמת. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על האופנוע".

עוד סיפר הרוצח, "פתאום הגבר הגיע. נבהלתי וקרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה והסתכלתי בטלוויזיה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי. "לא התכוונתי להרוג אותו", אמר הרוצח לחוקרים במשטרה.

בדיון בבית המשפט טענה פרקליטתו של החשוד וחשפה, "החשוד הוכה קשות במהלך מעצרו על אף שלא התנגד. בת זוגו, אישה בחודש השישי להריונה, נורתה ונפצעה קל".

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.