תיעוד מזעזע

טרור הטיקטוק: ערבי הכריח חרדי לנשק את ידיו ורגליו ונעצר

תמונה – טיקטוק

תיעוד מזעזע פורסם ביממה האחרונה והופץ ברשת הטיקטוק, בתיעוד נראה יהודי חרדי שהסתובב בעיר העתיקה, מושפל על ידי ערבים כשהם דורשים ממנו לנשק את רגליהם וידיהם.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו שוטרי מרחב דוד בסריקות מהירות בהכוונת מרכז השליטה של מחוז ירושלים (מבט 2000), במהלכן איתרו את המעורבים במעשה.

החשודים, ערבים בני 16,14, תושבי העיר העתיקה בירושלים, הועברו לחקירה במרחב דוד במחוז ירושלים ובשעה זאת, החשודים מובאים לדיון בבית המשפט.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים המבצעים מעשי אלימות, התעללות והשפלה."

עוד הוסיפו כי "מחוז ירושלים של משטרת ישראל, תמשיך להיאבק בעבירות התעללות, אלימות והשפלה ולמצות את הדין עם המעורבים. תיעוד מעשים פסולים מעין אלו והפצתם ברשת החברתית חמורה עוד יותר, וידעו העבריינים– כי תיעוד המעשה רק יסייע בידי המשטרה בגיבוש ראיות, באיתור המעורבים, במעצרם המהיר ובמיצוי הדין עמם. נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות המבוצעות במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר."

צפו בתיעוד:

כזכור, מבצע שומר החומות החל עם תופעת "טרור הטיקטוק" בה תיעדו עצמם הערבים במזרח ירושלים כשהם פוגעים ומשפילים יהודים ומעלים לרשתות החברתיות.

לאחרונה נעצרו שישה מחבלים שתקפו יהודים בשני מקרים שונים באופן חמור, צילמו את התקיפות והעלו לרשת החברתית.

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.