המרדה למיליונים

ללא אלימות: אהוד ברק קורא למרי אזרחי

תמונה – ארכיון ישראל דמוקרטית

מפגין על הגשר: ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד יצא הבוקר להפגין נגד ממשלת נתניהו הנכנסת, "הממשלה המסתמנת היא הקיצונית והמטורפת ביותר בתולדות המדינה"

עוד תקף לפיד נתניהו, "חלש והשותפים שלו צעירים, נחושים וקיצונים ממנו, הכניעו אותו ללא תנאי. אבל אנחנו לא נכנעים. אנחנו נלחמים על המדינה האהובה שלנו, על הדמוקרטיה שלנו, על החיילים שלנו, על העתיד של הילדים שלנו. אנחנו לעולם לא נוותר."

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קרא במאמר שפרסם בידיעות אחרונות לצאת למרי אזרחי לא אלים, "מאבק לגיטימי מול פעולות לא לגיטימיות. כשלנגד עינינו מתרחש ניסיון הפיכה משטרית בכסות של תיקון מערכת המשפט. כשסמוטריץ' ובן גביר מדרדרים למציאות של מיליציות וכנופיות פוליטיות. כשמעוז מוביל לחניקת הפתיחות בחינוך הממלכתי, וכשממשלה שנבחרה בדרך חוקית פועלת באופן בלתי לגיטימי בעליל ־ לאזרחים יש כמעט רק אפשרות אחת: מרי אזרחי, ללא אלימות".

צפו

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.