הקטל בכבישים

נהג חולץ ללא רוח חיים לאחר שהתנגש במשאית בכביש עוקף עפולה

תמונה – צילום מסך

הקטל בדרכים נמשך: נהג רכב כבן 30 נהרג בתאונה קשה עם מעורבות משאית בכביש 65 – עוקף עפולה.

4 צוותי כיבוי והצלה מתחנת עפולה פעלו בשעה האחרונה לחילוץ לכוד בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית בכביש 65 ביציאה מעפולה. חובשים ופראמדיקים ששהו במקום, דיווחו על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

דבריו של מפקד האירוע, להב זיו סויסה. קרדיט: יקיר נבון/כב״ה צפון.

להב זיו סויסה, מפקד האירוע סיפר: ״ב-12:36 קיבלנו דיווח במוקד 102 על תאונת דרכים קשה מאוד כאשר הרכב הפרטי מעוך לגמרי ונמצא מתחת למשאית. בעזרת כלי צמ״ה הפרדנו בין המשאית לרכב ולאחר פעולות חילוץ מורכבות מאוד של לוחמי האש העברנו את הלכוד לידי גורמי רפואה שקבעו את מותו במקום״.

קרדיט: יקיר נבון/כב״ה צפון.

מיכאל אלחרר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ומשאית. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כוחות כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו".

צילום: דוברות איחוד הצלה.

חובש רפואת חירום במד"א ניר מוסקוביץ סיפר: "מדובר בתאונה קשה בין משאית לרכב פרטי. הרכב היה מעוך בחלקו הקדמי והנהג היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות החילוץ ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

רגעי החילוץ. קרדיט: יקיר נבון/כב״ה צפון.
קרדיט צילום: מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.