הקטל בדרכים

הולכת רגל נהרגה מפגיעת מטרונית בחיפה – הנהג ניסה להימלט

תמונה – צילום: בט"ש וחירום ישראל

צוותי רפואה קבעו את מותה של אישה כבת 18 לאחר שנפגעה ממטרונית בשדרות ההסתדרות בחיפה.

בשעה 02:09 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מהמטרונית, בשדרות ההסתדרות בחיפה. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום.

מהחקירה עולה כי ככה״נ נהג מטרונית פגעה בהולכת רגל תושבת חיפה בת 18 בעת שככה״נ הלכה על מסלול המטרונית ועזב את המקום.

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות עצרו הלילה בוחני מרחב אשר נהג מטרונית, תושב שפרעם בן 39 לחקירה ביחידת הבוחנים.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א ישי לוי ופאראמדיק מד"א תום רטיג סיפרו: "הגענו במהירות וראינו מטרונית עומדת וכוחות משטרה שהגיעו למקום, על מסלול המטרונית שכבה צעירה כבת 18 מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק , לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח."

חובש בכיר בהצלה שבח רוטנשטרייך מדווח: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי מצאתי הולכת רגל, אישה כבת 30 שוכבת על הכביש, כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגעה מאוטובוס. למרבה הצער עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותה במקום."

צילום: דוברות מד"א.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.