שינוי מדיניות?

המשטרה עכבה 3 חשודים שהניפו דגל אש"ף בחיפה

תמונה – צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר התקיימה הפגנה של מושבה הגרמנית בחיפה. עשרות שוטרים נערכו לאירוע על מנת לאפשר למפגינים לממש את זכותם לקיום המחאה תוך שמירה על בטחונם ובטחון האזרחים הסובבים ועל הסדר הציבורי.

במהלך ההפגנה הניפו 3 מפגינים, שני תושבי חיפה בני 67, 20 ותושב ברקן בן 31, דגלי אש"ף.

לאחר שהוסבר להם על ידי מפקד הארוע שהנפת דגלי פלסטין במקום עלולה להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בביטחון ובשלום הציבור בשל אלפי חוגגי "חג החגים" במקום, הונחו המפגינים להוריד את הדגלים, ומשלא עשו כך הורה מפקד הכוח לעכב את המעורבים בגין הכשלת שוטרים והפרת הסדר הציבורי.

החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה, ובהתאם לממצאי החקירה המשטרה תשקול האם לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

צילום: דוברות המשטרה.

כזכור, מידי שבוע מפגיני שמאל מגיעים לשכונת שמעון הצדיק בירושלים ומניפים דגלי אש"ף ללא חשש שיעצרו, האם נראה שינוי בזמן הקרוב? נעקוב ונעדכן אתכם.

תיעוד משישי האחרון בההפגנה השבועית בשמעון הצדיק בירושלים. צילום: זושא לוסטיג – חדשות כל העולם.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.