מסר לנתניהו

האיום של גפני: אם זה יקרה לא נבוא להצביע

תמונה – צילום: דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס היום לעומס החקיקה שמצפה לקואליציה בחג החנוכה הקרוב והעביר מסר לנתניהו שמפלגתו לא תגיע להצבעה בלילות החג.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נאם היום (ראשון) במליאת הכנסת והתייחס לעומס החקיקה של הקואליציה הנכנסת שנפל על חג החנוכה שמתחיל היום, גפני העביר מסר לשותפים ואמר: "אם ייקבעו דיונים בכנסת בחנוכה בלילות – לא נבוא. יש גבול למה שאנחנו משדרים לעם ישראל במהלך חג החנוכה".

על הצעת חוק פיצול סיעה שאישרה ועדת הכספים בראשותו אמר גפני, "שאלו אותי למה אני מסכים לדון ולהעביר את החוק הזה בוועדת הכספים, מה זה קשור אליך? והאמת היא שזה באמת לא קשור אלינו, ביהדות התורה מאז קום המדינה לא היה פיצול של חלק מחברי הסיעה. אבל ידעו כולם, כל נושא שלאיווט ליברמן היה חלק בו – קשור אלי, ואם אני יכול למחוק עוד חוק ששר האוצר הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל תמך בו – אני בעניין."

יש לומר. כי כרגע לא צפויים להתקיים דיונים בלילות החג, נזכיר כי הקואליציה והאופוזיציה הגיעו להסכמה על מועדי דיוני מליאת הכנסת בשבוע החג כדלקמן: בימים ראשון שני ושלישי, דיוני המליאה ייערכו בין השעות 10:00 ויסתיימו בשעה 15:00. עוד סוכם, כי בימים אלו לא ייערכו דיונים בוועדות הכנסת לאחר השעה 16:00 אחה"צ, למעט בוועדה המסדרת.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.