אלוף עולם

עקף את הביצה: מסי שבר שיא עולמי חדש ברשת

תמונה – פייסבוק ליאונל מסי

אחרי שהדהים את העולם בזכייה הדרמטית של ארגנטינה בגביע העולם לכדורגל, השחקן ליונל מסי שובר שיא היסטורי ברשתות החברתיות.

48 שעות אחרי שפרסם באינסטגרם תמונה מהזכייה במונדיאל בקטאר, הפוסט זכה לכמות הלייקים הגדול ביותר לפוסט שפורסם אי פעם ברשת האינסטגרם.

לפי שעה, הפוסט של מסי צבר 58 מיליון לייקים תוך פחות מ-48 שעות, ועקף את תמונת הביצה שהעלה כריס דוגפרי בשנת 2019, שקיבל 56 מיליון לייקים.

"תודה רבה למשפחה שלי, לכל מי שתומך בי וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שכארגנטינאים, כשאנחנו נלחמים ביחד ומאוחדים, אנחנו מסוגלים להשיג את מה שקבענו שנעשה. הכשרון שייך לקבוצה הזו, שהיא מעל האינדיבידואליות, וזה הכוח של כולנו נלחמים ביחד על אותו החלום", כתב מסי בפוסט הויראלי ביותר.

בנוסף, לאחר הזכייה במונדיאל מסי חצה את 402 מיליון העוקבים באינסטגרם. לשחקן רונאלדו יש 519 מיליון בני אדם שעוקבים אחריו באינסטגרם.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.