לא שותק

נתניהו: "לפיד – הפסדת בבחירות. לך הביתה"

תמונה – טוויטר

ראש הממשלה הנכנס מגיב בחריפות למסיבת העיתונאים שכינס ראש הממשלה היוצא לפיד בעקבות הקמת ממשלת ימין.

בהצהרה מיוחדת הזהיר לפיד, "אני עומד פה ומדבר אליכם מתוך דאגה עמוקה לגורלה של החברה הישראלית, אני מרגיש שזוהי חובתי לומר לציבור: הממשלה המוקמת כאן מסוכנת, קיצונית, חסרת אחריות. זה ייגמר רע. בנימין נתניהו הודיע אמש לנשיא שעלה בידו להקים ממשלה. זה לא נכון. עלה בידם של דרעי, סמוטריץ' ובן גביר לכופף אותו. לא הליכוד הקים את הממשלה, הם הקימו אותה. נתניהו חלש והם הקימו את הממשלה הקיצונית בתולדות המדינה.

עוד תקף לפיד, "אני קורא מפה לאזרחי ישראל. יש לכם תפקיד בימים אלה: להיות אזרחים מעורבים שלא שותקים. תשמרו על החוק, אבל תזכירו כל יום לשלטון שיש לכם זכויות ואתם לא מתכוננים לוותר עליהן. תהיו על המשמר מול ממשלה מסוכנת, קיצונית וחסרת אחריות, עם ראש ממשלה חלש שאיבד עליה שליטה עוד לפני שהשביע אותה."

בהודעת תגובה שפרסם נתניהו הוא חוקף, "לפיד שהשאיר לנו מדינה הרוסה בקריסה כלכלית ומדינית, עם איראן שדוהרת לגרעין ללא מענה, עם השתוללות של רצח ואלימות, מטיף לממשלה הבאה בהמצאות שאין להן שום בסיס. לפיד – הפסדת בבחירות. לך הביתה."

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.