כתב אישום הוגש נגדם

בשליחות כנופית פשע: תקפו ואיימו על תושב העיר

תמונה – ארכיון, דוברות המשטרה

היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת ישאל במחוז מרכז ניהלה במהלך החודש האחרון חקירה סמויה, שעניינה חשד לעבירות סחיטה נגד תושב נס ציונה, ע״י שני חשודים – תושבי העיר כבני 16 ו-23 הפועלים עפ"י החשד בשליחות כנופיה באזור רחובות.

ראשיתה של החקירה הסמויה, עם קבלת דיווח בדבר אירוע אלימות בעיר, במסגרתו תקפו עפ״י החשד השניים תושב העיר עם שרשראות ברזל, מוטות וכן אבן שבאמצעותה ניפצו את שמשת הרכב של הקורבן מאחר לא נענה לדרישת תשלום "חוב" של אחיו בסך כמאה אלף ש"ח, שמקורו אינו ברור.

ֿבתוך כך, חוקרי הימ"ר אספו ראיות הקושרות את החשודים לביצוע העבירות וכאמור בהתאם לממצאים הגישה היום יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים של שני המעורבים, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה בנסיבות מחמירות, חבלה במזיד לרכב ודרישת נכס באיומים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.