מאוכזבת

זועמת: ליהיא לפיד משתתפת בהפגנה נגד הממשלה

תמונה – איתמר כרמון חדשות כל העולם

ליהיא לפיד, רעיית ראש הממשלה היוצא משתתפת בהפגנת ארגוני השמאל מול הכנסת נגד ממשלת נתניהו החדשה.

בנאומו האחרון בכנסת אמר לפיד והבטיח, "בלב לא שקט אנחנו מעבירים את המדינה לידי הממשלה הנבחרת. אנחנו מעבירים לכם מדינה במצב מצויין. עם כלכלה חזקה, עם יכולות בטחוניות משופרות והרתעה עוצמתית, עם מעמד בינלאומי מהטובים שהיו פה אי פעם. תשתדלו לא להרוס את זה, אנחנו תיכף חוזרים".

מארגון הדגלים השחורים נמסר, ממשלת השנאה שקמה עלינו לרעה תיכשל בניסיונות ההפיכה. הדגלים השחורים יחד עם עשרות ארגונים נוספים ואלפי אזרחים משתתפים כעת בהפגנות מול השבעת הממשלה: ההסכמים הקואליציונים הם למעשה הסכמי הפירוק של מדינת ישראל. הנסיון להכפיף את כל הרשויות בישראל לנאשם אחד הולכים למסלול התנגשות מולנו, אזרחי ואזרחיות המדינה שילחמו בכל אמצעי חוקי העומד עדיין לרשותם למען הדמוקרטיה הישראלית. נבחרתם לשרת את העם- לא לפרק את המשטר הדמוקרטי. אנחנו כאן, עומדים גאים מול הכנסת כחומה בצורה שתגן על מערכת המשפט, על התקשורת הציבורית, על הקהילה הגאה, הנשים והחברה הערבית.

צילומים זושא לוסטיג – חדשות כל העולם

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.