דרשו כופר ענק

אפילו הימ"מ התערב: לא תאמינו למה הקבלן חטף את עמיתו לעבודה

תמונה – מתוך צילום מסך

המשטרה פתחה בחקירה לפני ארבעה ימים, עם קבלת דיווח מתושב השטחים כי אביו נחטף מאזור ראש העין, ככה"נ על רקע סכסוך עסקי בין קבלנים, כאשר התקבלה בקרב בני משפחתו דרישה לתשלום כופר בסך מאות אלפי ש"ח.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, תוך הפעלת כלל מערכי המשטרה המיוחדים, ובכלל זה יחידת המו"מ של אגף המבצעים, יחידת 33 ולוחמי ימ"מ, לצד פעילות סמויה מיוחדת וטכנולוגית בשת"פ יחידות נוספות.

בתוך כך, בלשי הימ"ר עצרו מספר חשודים תושבי אום אל פאחם וכן את כלי הרכב ששימשו עפ"י החשד לחטיפה, כאשר בית המשפט האריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

ככל שהתפתחה החקירה, הצליחה הימ"ר לעצור ולחקור מספר רב של חשודים, בהתאם לתכנית החקירה ובליווי יחידת המו"מ שפעלה בצמוד לימ"ר מרכז מהשלבים הראשונים של האירוע, החלה בניית פרופיל כל המעורבים בניסיון לאתר גורמים משפיעים. צוות מיוחד לנושא חטיפות החל לפעול בניסיון ליצור מגע עם מעורבים תוך הפעלת טכנולוגיה.

כאמור, הערב בתום פעילות מבצעית מיוחדת, החטוף תושב השטחים כבן 60 אותר והובא אל תחנת המשטרה לצד מעצר המעורבים, במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.