הדתה?

צפו: שירי קרליבך בטקס של השר בן גביר

תמונה – לשכת השר בן גביר

ללא לחיצות ידיים לנשים ומוזיקה חסידית: השר לביטחון לאומי הנכנס איתמר בן גביר התקבל על ידי המפכ"ל והפיקוד הבכיר במשטרה, בטקס חילופים עם השר היוצא עומר בר לב.

במהלך הטקס אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "שיהיה ברור לכל מי שרוצה לפָגֵעַ, שהוא ימצא שכוחות הביטחון שלנו עוצמתיים וממוקדים ויודעים לשמור על עצמם, ושיהיה ברור שאיש כוחות הביטחון שמגן על חייו מקבל גיבוי מלא לזה.
 
חשוב לי לנצל את הבמה הזאת כדי לומר לכם שוטרים, לוחמים, וכל מי שנלחם בטרור. כל מחבל שיבקש לפגוע בכם – דמו בראשו, ואני אתן לכם את כל הגיבוי במלחמה הזאת.
 
הגיבוי הזה הוא לא רק עבורכם, אלא בשביל הילדים והמשפחות של כולנו, שמגיע להם להסתובב כאן בבטחה".

במהלך הטקס טען בר לב כי הוא מאוים על ידי יהודים בגלל שדיבר על אלימות מצד מתנחלים, ובן גביר השיב בנאומו לבר לב: "בוא תדבר עם אילה אשתי ועם הילדים שלי, ותגלה שכמעט מדי שבוע אנחנו מקבלים תמונות של סכינים מדממים וקריאות לרצוח אותי, פעם אחר פעם – לא רק מאויבי ישראל אלא גם מיהודים אנרכיסטים שהגיע הזמן לטפל בהם. מדי יום יש מאות אירועים של יידוי אבנים כלפי תושבי יהודה ושומרון, בירושלים, בנגב ובגליל כלפי יהודים כי הם יהודים".

מיד לאחר מינויו לתפקיד, נפגש השר בן גביר עם מנכ"ל המשרד ופיטר אותו, "נפגשתי הבוקר עם מנכ"ל המשרד לביטחון פנים מר תומר לוטן וסיכמנו על סיום תפקידו. אני רוצה להודות למר לוטן על שירותו למדינת ישראל."

צפו

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.