מי צודק?

אולטימטום לרני רהב: פיצוי והתנצלות או תביעה

תמונה – טוויטר רני רהב

לא שותק על הקללות: יו"ר מפלגת 'נעם' ח"כ אבי מעוז דורש מהיחצן של המדינה רני רהב, התנצלות ופיצוי של 180 אלף שקלים לאחר שכינה אותו בראיונות לתקשורת, "מנוול, איש חשוך, יימח שמו"

במכתב התראה שללח עו"ד של מעוז לרהב נכתב, "במהדורת החדשות של ערוץ 12 ביצעת הסתה מחרידה והוצאת דיבה כנגד סגן השר המיועד ח"כ אבי מעוז והכל בשימוש ציני ובניצול קהל שבוי של צופי הערוץ. עוד הוספת חטא על פשע בכך שהקבלת וייחסת לסגן השר המיועד מעשים אשר יש בהם הקשה מתוך השואה. בחרת גם בשידור חי להפיץ קללות מחרידות "ימח שמו וזכרו" שמקבלות חומרה יתרה כנגד יהודי".

עוד נכתב במכתב דרישה ואולטימטום שנשלח לרהב, "פרסום התנצלות וחזרה מדברייך בפורמט בו פורסמו דברי הבלע – בשידור חי. תשלום פיצו של 180 אלף שקל אשר ייתרמו לארגון צדקה. באם לא יתקיים האמור בתוך 5 ימים אמליץ למרשי לפעול ולממש את זכותו בחוק."

רני רהב בתגובה "חבר הכנסת מעוז, תסיר את החסינות שלך ובוא נתמודד בבית המשפט. אנחנו עדיין דמוקרטיה במדינת ישראל וזכותו של כל אזרח לבקר נבחר ציבור. מה שאתה עשית לא ניתן לסליחה"

בראיון לערוץ 13 תקף רהב את מעוז, "מי שכתב אותה יימח שמו וזכרו. מי שהעז לכתוב רשימה כזאת זה לחזור לגרמניה ולדעת מה שקרה לששת המיליונים, ואני לא מזכיר את ששת המיליונים לשווא. ככה זה התחיל עם הרשימות האלה. ומי שעשה את זה ואין גינוי לדבר הזה, יימח שמו וזכרו. ועד שהאיש לא יתנצל לא רשאי להיות במדינת ישראל".

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.