צפו

אמנון אברומוביץ' מזהיר: "ישראל כמו אירן"

תמונה – טוויטר עמית סגל

תגובות סוערות בתקשורת הישראלית והפוליטית על רפורמת המשילות שהציג שר המשפטים יריב לוין בנאומו הדרמטי בכנסת.

הפרשן אמנון אברומוביץ' הזהיר, "אנחנו מקבלים יצירה מדינתית של מדינה, שלא…אני לא בטוח שכולנו רוצים לחיות בה. ישראל כמו אירן כמו ערב הסעודית". יונית לוי הוסיפה, "וגם אם נוסעים אחורה קצת מזה, ומגיעים לפולין והונגריה זה בטח גם לא מדינות שאנחנו רוצים להידמות להם".

עמית סגל הגיב להפחדות של אמנון ויונית, "אם תקחי את הגלובוס שלנו לא תמצאי שום מקום בעולם מאנטרטיקה ועד הקוטב הצפוני שבו יש שיטה כמו בישראל. שבה שופטים שלא נבחרו בידי הציבור או בידי הדרג הפוליטי מכריעים בסוגיות פוליטיות ציבוריות. מה שעושה יריב לוין עכשיו, זה תיקון אגרסיבי וקצר לסיפוח זוחל בן שלושים שנה של בית המשפט העליון שבמהלכו הוא המציא מושגים מעורפלים כמו סבירות כמו מידתיות".

סגל הוסיף ותקף, "ביום הזה קיבלנו את ההוכחה עד כמה יש צורך בתיקונים דחופים במערכת המשפט. כאשר היועצת המשפטית לממשלה שבמשך שנה גילתה רפיסות מוחלטת ונתנה לכל מה שהממשלה הקודמת רצתה לעשות גילתה פתאום שיניים".
צפו

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.