לא שותק

אמסלם במתקפה נגד נתניהו: "כפוי טובה"

תמונה – טוויטר דוד אמסלם

אחרי שלא קיבל תפקיד בכיר בממשלה שהוקמה, בכיר הליכוד ח"כ דודי אמסלם יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו, "משפילים את אמסלם. מה זו החוצפה הזאת?! כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא הייתה כדוגמתה".

במפגן תמיכה שארגנו פעילי ליכוד ביניהם רמי בן יהודה, תקף אמסלם בחריפות את נתניהו, "מי שהחליט לא להעניק לי את התפקיד זה נתניהו. שאלתי אותו תסביר לי רק דבר אחד למה אני לא יכול להיות יו"ר הכנסת, אז הוא מספר לי סיפורי עליבבה, שהוא מפחד שאני בעצם יבוא חשבון עם האופוזיציה. ולכן את דוד אמסלם בעיקרון לא משפילים. הוא יודע".

אמסלם הוסיף ותקף, "כאן הייתה השפלה מאוד מאוד מכוונת כלפיי. אמרתי לראש הממשלה אתה נבחרת במקום הראשון ואתה המנהיג שלנו, אבל אל תשכח שאני במקום הרביעי. אותו קהל שבחר אותך בחר אותי".

אני לא מבקש שום דבר שלא מגיע לי, גם לפי הסדר מגיע לי נבחרתי מקום רביעי. אז נתת ליריב לוין את תיק המשפטים, אחלה, נתת לגלנט חבר שלי את הביטחון, נתת לאלי כהן, ואיפה דוד אמסלם? אתה מדלג עליי? למה מה עשיתי? מה פשעי ומה חטאתי? ואותי דרך אגב לא משפילים אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו, אף אחד ואף פעם".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב בלעג לטענות של אמסלם, "הרי ידוע שאמיר אוחנה הוא פולני".

צפו בתיעוד שפרסם העיתונאי יאיר לוי מאתר בחדרי חרדים.

11 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.