יהי זכרו ברוך

בגיל 41: מתמודד 'כוכב נולד' ניסן סימן טוב נפטר בפתאומיות

תמונה – צילום מסך יוטיוב

ברוך דיין האמת: הזמר ניסו סימן טוב תושב אור עקיבא הלך לעולמו בביתו, אחרי שלקה במהלך הלילה בדום לב ונפטר. מתנגדי החיסונים הפיצו קונספירציות ברשתות החברתיות על נסיבת מותו הפתאומי.

סימן טוב התפרסם לראשונה בעונה השנייה של התוכנית "כוכב נולד" שם התמודד לצד הראל סקעת. הוא זכה לאהבה ציבורית רבה בעקבות הקול הייחודי שלו והשירה הטורקית. את השיר "מאמי" שהלחין וכתב, אימץ הזמר אייל גולן והוסיף אותו לאלבום שהפיק. הביצוע זכה להצלחה גדולה והשיג מעל 10 מיליון צפיות ביוטיוב.

הלוויתו תתקיים היום ב14:00 בבית העלמין באור עקיבא.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב סימן טוב ערב ראש השנה, "שבת אחרונה לפני יום המשפט, בו נקבע לאדם מה יהיה בגורלו לכל השנה הבאה. נאחל לכולנו שנדע לסלוח לעצמנו מתוך טוהר מחשבה, בריאות הגוף והנפש, אהבה אין סופית, אחדות פשוטה, מתוך הבנה של אור עליון פשוט שממלא את כל המציאות".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.