המכתב המלא

השר בן גביר: לאחר מסע שקרים עכשיו הזמן לחשוף את האמת

תמונה – צילום: איתמר כרמון

לאחר הפצות שקרים בתקשורת, איתמר בן גביר כתב מכתב בדף הפייסבוק שלו בו הוא מחדד את הדברים בבירור וכך כתב:

"בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין שקרי ומתוזמר, שמובל על ידי חברי כנסת בכירים בשמאל, ברשתות החברתיות וכלי התקשורת, שהמטרה שלהם לגרום לי להתנצל, לגמגם ולהצטדק – שישכחו מזה!

הקמפיין הזה, רצוף שקרים מתחילתו ועד סופו, ויש לו תכלית אחת: לערער על הלגיטימיות של הממשלה שהקמנו בכלל, ועל הלגיטימיות שלי, ושל החלטותיי, כשר החבר בממשלה הזו בפרט.

הגיע הזמן להפריך את השקרים הללו. להלן העובדות:

1. "בן גביר דרש שתופעל מכת"זית (מכונית התזה) רק בהפגנות השמאל" – שקר.
מזה שנים רבות שננקטת מדיניות מפלה בין אנשי ימין וחרדים לבין אנשי שמאל בהפגנות: כאשר מפגיני ימין וחרדים היו חוסמים כבישים, הם היו נתקלים במדיניות של אפס סובלנות: מכת"זיות, פרשים, כוחות מתוגברים של יס"מ ומעצרים נרחבים. מנגד, כאשר מפגיני שמאל חסמו כבישים – לא ראינו את כל זה. ההנחייה שנתתי אמש, היא בסך הכל תיקון העוול הזה: לא תהיה מדיניות של איפה ואיפה. דין אחד לכל המפגינים. האכיפה תהיה שווה.

2. "בן גביר הנחה את המשטרה להסיר דגלי אש"ף – בניגוד לחוק" – שקר. דגל אש"ף הוא דגל של ארגון טרור, החותר להשמיד את מדינת ישראל. אלו מטרותיו המוצהרות, ועל פי חוק אסור להניפו. ההנחייה שנתתי למשטרה היא לפעול על פי דין, ופשוט לאכוף את החוק!!!! ההנחייה הזו מעוגנת גם בהנחיות הייעוץ המשפטי לממשלה. העובדה שגורמים בשמאל הקיצוני נזעקים להגן על הנפת דגלי אש"ף, היא מדאיגה, ומלמדת היטב על כוונותיהם, ובאיזה צד הם נמצאים.

יש עוד שקרים רבים, ואת כולם עוד נפריך.

אבל חשוב לי לומר לכם דבר חשוב נוסף: אנחנו לא נירתע. לא ניבהל מהקמפיין השיקרי והמסית הזה. נבחרנו באופן דמוקרטי על ידי רוב מוחלט בעם, שביקש לתקן את החרפה שהמיטה עלינו הממשלה הקודמת, שהיתה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים.

יש להצר על העובדה שחברי כנסת כמו בני גנץ, שהטיפו לנו במשך שנים על "ממלכתיות", מרעילים את השיח ומאיימים במלחמת אחים. אני אומר בצורה חד משמעית: לא תהיה מלחמת אחים. מותר לחלוק, מותר לבקר, אבל אסור להסית ולחרחר ריב ומדון. זהו מדרון חלקלק ומסוכן.

ומכאן, לאחר כתיבת הדברים הארוכים הללו, אני חוזר לעבוד למענכם, אזרחי ישראל.
אשמח שתשתפו את הפוסט ותעזרו לי להילחם באוסף השקרים הללו".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.