חשיפת המקור

חשד: טייס קרב לשעבר אנס את אחותו הקטנה

תמונה – צילום המקור

טייס חיל האוויר לשעבר שהחזיק אקדח ברישיון, אנס במשך שנים לכאורה את אחותו כשהייתה בגיל 4 בלבד, כך נחשף בתוכנית 'המקור' בערוץ 13.

על פי חשיפת המקור, ההורים שמרו איתו על קשר והגנו עליו כדי לא לפגוע בשמה הטוב של המשפחה, גם האבא הוא טייס קרב לשעבר. עוד נחשף, כי אשתו של הטייס התחתנה איתו למרות שידעה על מעשיו הקשים.

תגובת ד"ר עופר גל, אחיה של הילה: "מדובר בסכסוך משפחתי בן למעלה מ-30 שנה שהונדס באופן מגמתי, מניפולטיבי ושקרי. שידור הכתבה מתרחש רק לאחר שדרישות כספיות דרקוניות של מליוני שקלים לא נענו. אין בכוונתי לנהל את הסכסוך באמצעי התקשורת.

תגובת אחיה של הילה: "לצערנו הכתבה מעוותת את המציאות ורצופה אי אמיתות במטרה להכפיש את משפחתנו ואבינו המנוח שאינו יכול להגיב. יחד עם זאת בחרנו שלא להגיב מעבר לכך על מנת לשמור על כבודה של הילה".

התחקיר המלא לצפייה

287 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.