מי השולט?

טלי גוטליב במתקפה: "עזות מצח מקוממת שלא ראיתי כמותה"

תמונה – מארק ניימן לע"מ

חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב תוקפת בחריפות את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות על נאומה נגד רפורמת המשפטים שיוזם שר המשפטים יריב לוין.

"עזות מצח מקוממת שלא ראיתי כמותה. נאום הפחדה של נשיאת העליון חיות שכולו פוליטיקה רדודה משוללת אחיזה במציאות! בית המשפט הוא המקום בו זכויות אדם נרמסות לא פעם. נסו להגיע לקבלת סעד וצדק בבתי המשפט. אבל לא נורא. את נשיא ביהמש העליון הבא אנחנו נבחר. למה? כי אנחנו נבחרי העם", כתבה גוטליב.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף, "נאום הנשיאה חיות רק מוכיח את חיוניות הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ולחיזוק הדמוקרטיה הישראלית. ההתנשאות, הדמגוגיה, ההתחפרות בעמדות, חוסר הסובלנות, רדידות הטיעונים והדיפת כל בדל של ביקורת – כפי ששמענו כעת גם בנאום, הביאו את אמון הציבור במערכת המשפט לשפל. הגיע הזמן ל Restart של תיקון."

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.