מבקש להרגיע

לקראת הפגנת השמאל: "אני מציע לכולם להרגיע את הרוחות"

תמונה – צילום: דוברות הליכוד

ערב שבת: ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב על הסערה המשפטית ועל ההפגנה שתיערך במוצאי שבת: "רוב גדול בציבור מסכים שיש צורך לערוך תיקונים במערכת המשפט ואכיפת החוק".

דיברנו על זה לפני הבחירות וקיבלנו על כך מנדט ברור מהציבור. התיקונים צרכים להיעשות באחריות ובשיקול דעת, תוך שמיעת כל העמדות. וזה בדיוק התהליך שיקרה עכשיו בבית המחוקקים.

אני מציע לכולם להרגיע את הרוחות ולהיכנס לדיון ענייני. כשאומרים שהתיקון הכי קטן זה הרס הדמוקרטיה, זה לא רק טיעון לא נכון – זה גם טיעון שלא נותן אפשרות להגיע להבנות שרצוי להגיע אליהן בהדברות עניינית בכנסת ישראל.

אני רוצה להרגיע אתכם. דמוקרטיה בנויה מאיזון ראוי בין שלוש הרשויות והאיזון הזה קיים בכל הדמוקרטיות בעולם, הוא גם התקיים בישראל בחמישים שנותיה הראשונות. אז לא הייתה כאן דמוקרטיה?

אז לא הייתה הגנה ראויה לזכויות מיעוט? ברור שכן, וכך יהיה גם אחרי הרפורמה, לטובת כולם".

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.