הסוף לאופירה וברקו?

אבישי בן חיים: "פוליטיקה דורסנית שלא מתאימה לממשלה"

תמונה – טוויטר אבישי בן חיים

הסוף לשידור הציבורי? שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי, מתכנן לקצץ מאות מיליונים מתקציב תאגיד השידור הציבורי כאן 11 כבר בחודשים הקרובים.

בראיון לעיתונאים בן כספית ועמית סגל הודיע קרעי, "עד כאן. אני מתכוון להסיר את המחיצות בין הציבור לתקשורת. היום, כתבים משרתים את המלייה שלהם. בחזון שלי, כתבים ישרתו את הציבור. כשהרפורמה שלי תושלם בעז"ה, ערוצים לא יוכלו לשדר חרפה אינטלקטואלית כמו אופירה וברקו בלי שזה יכאב להם בכיס – על ידי הציבור, לא על ידי הרגולטור", אמר קרעי.

העיתונאי אבישי בן חיים תקף את קרעי, "אסור לפגוע בתאגיד. סגירת התאגיד זו פוליטיקה דורסנית שלא מתאימה לממשלה שמייצגת את ישראל השנייה. חובה לבקר את בעיית תת הייצוג (הכפול – אנושי ורעיוני) בתאגיד ולהאמין שיתקנו, אבל לגרום לסגירה זה אקט שסותר את כל הרעיון של הפוליטיקה המתונה והסובלנית שאמורה לבשר ממשלת ישראל השנייה."

מנכ"ל התאגיד הנכנס גולן יכפז הגיב בטוויטר לדברי קרעי, "קיצוץ של מאות מיליונים מתקציב התאגיד פרושו אחד – סגירת תאגיד השידור הציבורי, שהפך בארץ ובעולם לסמל של איכות ויצירה ישראלית אמיתית. התאגיד, כגוף שידור עצמאי, ימשיך בנחישות בפעילות ועשייה, למרות האיומים על עצם קיומו"

https://twitter.com/shlomo_karhi/status/1614329256573800452?s=20

בציוץ שפרסם לאחרונה יאיר נתניהו הוא תוקף את חברי הכנסת שמתראיינים לערוץ 12, "טיפ לחברי הקואליציה (שרים וח"כים): כל ראיון שלכם אצל ערוצי התעמולה 11,12,13 (ובמיוחד התוכניות של אופירע וברקו ושל בן כספית ועמית סגל), וברדיו התעמולה גלצ ורשת ב, ואתר ליינט, עושה לכם נזק תדמיתי קשה בציבור הימין. כל ראיון שלכם בגלי ישראל וערוץ 14, עוזר לכם בבניית התדמית בציבור".

86 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.