בדרך לחקירה

הנקמה בדרך: השרה רגב מאיימת על בני גנץ

תמונה – פייסבוק

בפתח ישיבת הממשלה השבועית, שיגרה שרת התחבורה מירי רגב איום מרומז לשר הביטחון לשעבר בני גנץ לחקור את הפרשה הביטחונית החמורה בה היה מעורב.

בראיון קצר לפני ישיבת הממשלה אמרה רגב לעיתונאים על הרפורמה המשפטית, "הגיע הזמן שהכוח יחזור לעם ולציבור, אני רוצה לברך את שר המשפטים יריב לוין שלרגע לא תחשוש ולא תיבהל, ההיפך הוא הנכון".

עוד אמרה רגב, "אנחנו נקים ועדות חקירה על המימד החמישי, על רות דוד, שי ניצן עם הספריות והבית ברעננה. אני אומרת שוב לא להיבהל, אני מכירה את זה כי הייתי שרת התרבות וראיתי איך האליטה בכל הכוח ניסתה למנוע ממני לעשות רפורמות".

סגן ראש מח"ש לשעבר ח"כ משה סעדה ששובץ במפלגת הליכוד תקף אמש, "היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה התבלבלו. במקום לבקר את הממשלה הנבחרת בידי העם, עדיף שימלאו את תפקידם העיקרי ויתקנו את העוולות שלהם – הפגסוס, אהוביה סנדק ז"ל, המימד החמישי, עיוותי הדין המשפט נתניהו ועוד. הגיע הזמן להחזיר את הפרקליטות לתפקידה העיקרי שהוא עשיית צדק, וכך נעשה."

32 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.