צפו בוידאו

רץ ברשת: השר בן גביר בשיחה עם בדואים בדרום

תמונה – טיקטוק

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סייר במשך יומיים בדרום ובבאר שבע עם בכירי המשטרה, במהלך הסיור נתקל השר בצעיר בדואי שלא כל כך התרגש מהבשורה של השר על הקמת תחנת משטרה.

"שגב שלום הולך להיות תחנת משטרה שם. שלא יהיה נשק ולא יהיה רצח", אמר בן גביר לבדואי שהגיב, "לא רוצים משטרה שם. לא עושים כלום אנחנו טובים אין שם נשק. צריך לחיות".

בסיום הסיור אמר השר בן גביר, "יש כאן הרבה מה לתקן ואנחנו לא מאלו שמטאטאים את הלכלוך מתחת לשולחן ואומרים שהוא לא קיים. שמענו את האנשים בבאר שבע, את אותה גברת שמספרת על נרקומנים שסביב העסק שלה. שמענו את הבנות שמספרות על זה שהן מפחדות ללכת. שמענו גם אנשים אחרים, אבל שמענו, ראינו והתרשמנו".

לדברי השר בן גביר: "צריכה להיות כאן עבודה מאוד מאוד גדולה ולעבודה הזו צריכה להיות שותפים שניים, גם אני והמשרד לביטחון לאומי, שצריך להביא את החלק שלו, לספק את הסחורה, אבל גם אתם, חובת ההוכחה היא עליכם. אתם עושים עבודה מקצועית, אבל היום הרוח של המשרד ושל הממשלה הזו, זה שאתם יכולים עוד. שאנחנו נותנים לכם יד חופשית, אנחנו נותנים לכם את הבסיס לעבוד ולאכוף את החוק. נותנים לכם יד חופשית לאכיפת חוק מקצועית, כמו שאתם יודעים לעשות".

השר בן גביר סיים: "מגיע לכולם כאן, גם לתושבים של באר שבע, גם לתושבים של הפזורה שחיים כאן, לחיות בשקט, לחיות בשלווה. לא יוצא לי מהראש אותו תושב רהט שאמר "יורים לי, פוגעים בי, תעשה משהו" ואנחנו צריכים לעשות משהו בשביל האנשים האלו. כל אחד מכם בלב שלי ודלתי פתוחה לכל מה שאתם צריכים. אם יש משהו, אני כאן בשבילכם ואתם כאן בשביל מדינת ישראל".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.