התהפך?

צפו: ליברמן מסביר למה הוא לא משתתף בהפגנות

תמונה – ערוץ הכנסת

אופוזיציה מפורקת: שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן, השותף הבכיר של גנץ ועבאס בממשלת לפיד ובנט, מסביר למה הוא לא משתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין.

בישיבת סיעת מפלגת 'ישראל ביתנו' בכנסת נשאל ליברמן למה הוא לא קורא לתומכיו להשתתף בהפגנות נגד הממשלה, ליברמן הגיב: "אנחנו אמרנו בצורה ברורה. המפלגת ימין היחידה בכנסת זה ישראל ביתנו. אנחנו לא נלך להפגות לא עם דגלים שחורים ולא עם דגלי פלסטין".

דגל אש"ף בהפגנה (צילום: איתמר כרמון)

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף שוב את נתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "בנימין נתניהו אמר אתמול שמיליוני אנשים הצביעו בעד הרפורמה המשפטית שהם מציעים. זה שקר. אני לא אקרא לו "שקרן בן שקרן" כמו סמוטריץ', אבל זה שקר של איש חלש שמנסה לרמות את בוחריו.

הם לא הציגו לבוחרים את הרפורמה. הם לא אמרו כמה קיצוני זה יהיה. הם גימגמו כל פעם ששאלו אותם על זה במערכת הבחירות. הם לא אמרו לבוחרים שישראל תפסיק להיות דמוקרטיה. הם לא אמרו לבוחרים שהם ירסקו את בית המשפט העליון באופן שלא ניתן לשיקום. הם לא אמרו לבוחרים שהם יבטלו את מגילת העצמאות. הם בטח לא אמרו לבוחרים שהם ישנו את כל שיטת המשטר הישראלית רק כדי לבטל את המשפט של נתניהו ולוודא שדרעי יוכל להיות שר למרות שהוא עבריין סדרתי.

במוצאי שבת עשרות אלפי ישראלים טובים, פטריוטים שאוהבים את המדינה שלהם, יצאו לרחובות למחות נגד ההתנקשות בדמוקרטיה. זו רק התחלת המחאה. הם לא יעצרו אותנו בדיבורים על "המרדה" ולא באיומים במעצרים. אנחנו נלחמים על המדינה שלנו, ואנחנו נלחמים על הערכים שלנו, ורק התחלנו את המלחמה הזו. אנחנו לא הפרייארים שלהם, אנחנו לא פה רק כדי לשלם להם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. אנחנו לא נוותר על הדמוקרטיה הישראלית לכנופייה עבריינית שרק רוצה לחמוק מאימת הדין.

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.