נתפסו

תפנית דרמטית: אחת הבנות נשברה בחקירה

תמונה – אינסטגרם

אחרי יומיים בחקירות: התפתחות משמעותית בחקירת הצעירות בנות 20 מתל אביב שהגיעו השבוע בטיסה מברלין, ונתפסו בנתב"ג עם כ-15 קילו קוקאין וקטמין מוסתרים בבקבוקי שמפו ואיפור.

הן היו החברות הכי טובות, תמיד בילו יחד וטסו יחד, עד שאתמול אחת מהן נשברה בחקירה והחלה לדבר בחקירה ולהפליל את חברותיה החשודות בהברחה.

על פי הדיווח של ברנו טגניה, הצעירה שנשברה בחקירתה סיפרה לחוקרים על קבוצת הווטסאפ המשותפת שם רואים התכתבויות על התשלום של כ40 אלף שקל שיקבלו עבור הברחת הסמים בשווי מעורך ב15 מיליוני שקלים .

כמו כן למדו החוקרים מקבוצת הווטסאפ המשותפת של הבנות, ששתיים מהן הבריחו בעבר סמים לארץ בשיטה דומה. לאחר מכן נערך עימות בין הבנות שטענו שהבחורה שנדברה בחקירה משקרת. בית המשפט האריך את מעצרן של הצעירות בחמישה ימים.

בנות הברחה סמים
הצעירות החשודות (מקור : וואלה)

מקורב לאחת הבלדריות אמר לאתר mako: "היא הייתה זקוקה לכסף כדי לממן דירה בתל אביב ולימודים. יכול להיות שמישהו פיתה אותה להצטרף להברחה. היא בחורה תמימה וכנראה שנפלה בפח. ניצלו את זה שהיא הייתה צריכה את הכסף". מעצר הבלדריות הוארך עד ליום ראשון.

עורכי הדין של אחת החשודות הכחישו את החשדות: "לחשודה אין כל קשר לסמים שנמצאו, אנחנו מאמינים שבסיומה של החקירה גם המשטרה תבין שכך הדבר והיא תשוחרר לביתה".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.