ניצלה בנס

תיעוד מטורף: "כמעט איבדתי את החיים שלי על הכביש"

תמונה – פייסבוק מרים ורונוב

הטירוף בכבישים נמשך: מרים ורונוב פרסמה ברשתות החברתיות סרטון ממצלמות הרכב בו נראה רכב פלסטיני נוסע נגד כיוון התנועה ומתנגש ברכב שנסע מאחוריה.

בפוסט שפרסמה כתבה מרים, "ביום שני בבוקר כמעט איבדתי את החיים שלי על הכביש. בשבריר שניה יכולתי לאבד את החיים שלי. כל מה שהפריד ביני לבין המוות שלי הוא שש שניות למזלי הספיקו לי חמש כדי להציל את החיים שלי ושל כל מי שהיה איתי ברכב. אחרי המקרה השוטר אמר לי שאם הרכב שלי היה נפגע אני וכל מי שהיה ברכב כנראה לא היינו היום בחיים. פעם חשבתי שחמש שניות זה כלום אבל היום מסתבר שחמש שניות זה עולם ומלואו".

תאונה מרים ורונוב

למה אני כתובת את זה בפייסבוק ומפרסמת לעיניי כל אתם שואלים את עצמכם? מספיק שהפוסט הזה ישנה או יציל חיים של אדם אחד אני את שלי עשיתי. אז הסיפור הוא כזה: יום שני בבוקר אני כהרגלי נוסעת עם חברות לעבודה אחרי הגשר של מעלה אדומים אני רואה רכב נוסע מולי ומשהו נראה לי מוזר אני קולטת שהוא נוסע על הנתיב שלי נגד כיוון התנועה ומתקרב אליי מהר משהו לא מסתדר לי בראש כי אין סיכוי שמישהו יכול לנסוע נגד כיוון התנועה בכביש חד סטרי בסיבוב אבל מסתבר שראיתי נכון ורק כשהוא היה מספיק קרוב הבנתי שאני לא מדמיינת וברחתי בשניה האחרונה לשול והוא סטה מהנתיב ונכנס ברכב מאחוריי".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.