נחשף

תפנית דרמטית: הגרוש שכתב את המכתב לא התאבד

תמונה – פייסבוק

אחרי הסערה ברשתות החברתיות על המכתב הקשה שהשאיר אב גרוש שהתאבד בגלל על ניכור הורי, כעת נחשף כי המכתב פורסם כבר לפני שנה ברשת על ידי גבר גרוש שאביו חשוד ברצח חתנו.

במכתב שפורסם ברשת כתב הגרוש, "הייתי אב ובעל מושלם 12 שנים, כזה שמארגן את הילדים בכל בוקר וגם מוציא אותם בימי ראשון וחמישי, טיולים, מסעדות ובעיקר הרעפתי עליהם אהבה אינסופית, ופתאום מערכת משפט מנוכרת החליטה על סמך השקרים של אשתי, שהחליטה להתגרש ממני ועורכת הדין חסרת הלב שלה, שאני מסוכן. עמדתי לפני שבועיים בבית המשפט, מעולם אגב לא הייתי בבית משפט לפני כן ולא האמנתי לכמות השקרים והתיאורים הזוועתיים והשקריים שעורכת הדין של אשתי הציגה אותי בפני השופט.

עוד נכתב, "אשתי אף החליפה לילדים מספרי טלפון כדי שלא אוכל ליצור עימם קשר. לא עובד, לא אוכל, לא ישן, הכאב והצער פשוט מכלים כל חלק בנפשי. אפילו שיחות טלפון איתם לא מאפשרים לי. על כל ניסיון מצידי ליצור קשר עם הילדים פרודתי מזמינה לי משטרה, שבכל פעם עוצרים אותי ללילה שלם ואז משחררים. כל מערכת הסוציאלית-רווחה-אפוטרופה-משפט יפת נפש על חשבוני."

לסיום כותב הגרוש, "אפוטרופה שאומרת לי אתה נראה שבור לא בטוח שלילדים כדאי לראות אותך כך ואני מביט בה המום ואומר לה את מכירה אדם שלא ראה/דיבר עם ילדיו 3 חודשים ואינו שבור?! התמודדתי ב-46 שנותיי עם לא מעט משברים אבל לא לראות ולחבק את ילדיך זה מצמית את הנפש והכאב גרוע ממוות. ואבא אוהב אתכם ותמיד עשה הכל שיהיה לכם טוב."

על פי הדיווח של הבלוגר דניאל עמרם, כותב המכתב שהופץ היום ברשתות החברתיות, הוא ככל הנראה גבר גרוש, שאבא שלו חשוד ברצח חתנו, אבא של אישתו, לפני כחצי שנה.

דניאל עמרם טלגרם רועי

על פי כתב האישום שפורסם, החשוד הגיע לפגוש ולשוחח עם חתנו על סכסוך הגירושין בין בני הזוג הנשואים. השיחה הטעונה הפכה לאלימה לאחר שאב החתן האשים את כלתו בשיחות עם גברים זרים.

בחקירתו טען החשוד, כי הנרצח יוסף עוספייה ז"ל התגרה בו, "הוא אמר לי 'נו, תירה', לא האמנתי שהאקדח עובד. החשוד הזעיק את המשטרה והסגיר את עצמו. בבית המשפט התפרץ החשוד ברצח בבכי, "אני מצטער על היום שזה קרה, לא התכוונתי".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.