ביבי יודח?

דרמה פוליטית: היועמ"שית שוקלת להוציא את נתניהו לנבצרות

תמונה – משרד המשפטים

דרמה משפטית: היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שמונתה על ידי שר המשפטים לשעבר גדעון סער, שוקלת לפתוח בהליך משפטי שבסופו ראש הממשלה נתניהו יוצא לנבצרות בשל קידום הרפורמות המשפטיות.

על פי הדיווח בערוץ כאן 11, על רקע עתירה שהוגשה לבג"צ נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין, בוחנים בלשכת היועמ"שית בגלי בהרב מיארה להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות, בשל הסכם ניגוד העניינים של ראש הממשלה נתניהו שמונע ממנו להתעסק בכל מה שקשור למערכת המשפט.

העיתונאי אריה ארליך תקף, "שבוע טוב. היועמ"שית בהרב-מיארה נמצאת בניגוד עניינים חמור מול הממשלה. היא מונתה על ידי גדעון סער, מיריביו האישיים המרים ביותר של רה"מ, ויש יותר מחשש סביר שהיא מתודרכת על ידו ופועלת לפי ציפיותיו ועצותיו. עליה לפרוש מרצון, ולא, מחובת הממשלה לפטרה. היא איננה מסוגלת לייעץ עניינית."

ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד תקף, "אולי כדאי ליועמ"שית להוציא עצמה ל"נבצרות", בגלל ניגוד עניינים. מונתה על ידי סער ובנט ועושה כל מה שצריך כדי לרצות אותם. במקום להרגיע את הרוחות ולצמצם את הסכנה לפרוץ אלימות כלפי רה"מ או שר המשפטים, היא יוצאת בהצהרות חסרות בסיס כדי לזכות ב-15 דקות תהילה אצל שולחיה".

37 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.