הותר לפרסום

נחשפו: הבנות החשודות בהברחת קוקאין במיליונים

תמונה – בנות הברחה קוקאין גרמניה

הותר לפרסום: בית המשפט התיר לפרסם את זהות הבנות החשודות בהברחת 15 קילון קוקאין וקטמין, מוסתרים בבקבוקי שמפו ואריזות של תוספי תזונה. מעצרן בבית משפט השלום בראשון לציון.

על פי הדיווח, ארבל מזרחי בת 23 מתל אביב, אוראל בן חיים בת 24 מכפר סבא, עידן צאובר בת 24, מכפר סבא, לי פוני בת 22 מקרית גת, הגיעו בשבוע שעבר בטיסה מגרמניה לנמל התעופה בן גוריון שם נתפסו עם מזוודות הסמים.

בנות הברחה קוקאין
החשודות בהברחה (צילום: אינסטגרם)

על פי החשד, הצעירות קיבלו עשרות אלפי ש"ח במזומן עבור הברחת הסמים. במקביל, המשטרה החרימה רכב אאודי בשווי 100 אלף שקל בחשד שנקנה מכספי הברחת הסמים. על פי הדיווח של ברנו טגניה, הצעירה שנשברה בחקירתה סיפרה לחוקרים על קבוצת הווטסאפ המשותפת של הבנות, שם רואים לכאורה התכתבויות על התשלום של כ-40 אלף שקל שיקבלו עבור הברחת הסמים בשווי מעורך של 15 מיליוני שקלים .

בנות הברחה קוקאין גרמניה
אחת החשודות שיתפה פוסט על נעמה ישכר

29 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.