עוכרי ישראל

תיעוד: מפגינים בתל אביב עם דגלי אש"ף

תמונה – טוויטר מוטי קסטל

למרות הפיגועים הקשים בירושלים, אלפי מפגינים השתתפו במחאת השמאל בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית של ממשלת נתניהו.

כתב ערוץ 14 מוטי קסטל, תיעד קבוצת מפגינים שנופפו עם דגלי אש"ף וקראו קריאות נגד המדינה, "ביום כזה את לא מתביישת להניף דגלי אש"ף? רוצחים אותנו ואת מניפה את הדג"ל? המגפיה הגיבה, "אתה צריך להתבייש. אנחנו רוצחים בהם בחזרה".

יאיר נתניהו הגיב, "לא יאמן! הערב בהפגנת השמאל בתל אביב ״נגד הרפורמה המשפטית״! מונפים בגאווה דגלי ארגון ארגון הטרור אש״ף, אשר בשמם נרצחו אתמול 7 יהודים בבית הכנסת בירושלים! הנרצחים אפילו עדיין לא הובאו למנוחות, אבל זה לא מעניין את מפגיני השמאל. נפל לכם כבר האסימון על מה ההפגנות האלה? רמז- ממש אבל ממש לא על הרפורמה המשפטית".

מגישת הטלויזיה ליטל שמש תקפה, "טובחים ביהודים בבית הכנסת באקט אנטישמי מהמחרידים שנראו כאן לאחרונה ועורכת ב״הארץ״ מתהדרת בהנפת דגלי הרשות הפלסטינית שמשלמת ומתגמלת את אותם רוצחים. נגמרו כבר המילים".
צפו בתיעוד

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.