מתקפה חריפה

צפו: על מי התפוצץ ינון מגל?

תמונה – מתוך ערוץ 14

מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס, אמר היום (א') בכנס חירום שיזם ארגון העיתונאים והעיתונאיות למען תאגיד השידור כאן, לאחר שלכאורה שר התשקשורת מעוניין בסגירותו: "הם אולי מתחרים שלנו אבל אנחנו מחויבים להגנה על התאגיד", אמר וייס, "השרה מירי רגב אמרה 'למה צריך תאגיד אם אנחנו לא יכולים לשלוט בו', אז בדיוק בגלל זה צריך להגן עליו – כי הפוליטיקאים לא יכולים לשלוט בו".

וייס הוסיף: "החרב שמונפת מעל הצוואר של התאגיד, האמירות מפי שר התקשורת שלמה קרעי והשרה גלית דיסטאל על שאטדאון כללי – אמירות שמדירות שינה מעיני עובדי התאגיד המסורים – צריכות להדיר שינה מעיני כולם".

העיתונאי ינון מגל תקף את וויס בתכנית "הפטריוטים" ואמר: "כמה צבועים אתם, איפה הייתם כשיאיר לפיד איים לסגור את חדשות 14 לפני מספר חודשים? כמה קלישאות, אתם צוחקים על פוליטיקאים שמדברים שטויות, במה אתם יותר טובים מהם?"

עוד הוסיף: "היה אפשר לקנות את מה שאתם אומרים לגבי חופש הביטוי אם הייתם תומכים בעד ערוץ 7, ישראל היום וערוץ 14 שרצו אז לסגור אותם, לא קונה ממך שקל ולכן הערוץ שלך ככה נראה, ערוץ תעמולה מלא מלא".

צפו בקטע באדיבות ערוץ 14

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.