צפו

מתקדמים: שגריר ארה"ב מציב תנאים לביטול הוויזה

תמונה – שגרירות ארה"ב

חופש תנועה לפלסטינים אמריקנים: שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס הודיע הבוקר על התקדמות משמעותית בתוכנית הפטור מוויזה לתיירים ישראלים.

בסרטון שפרסם הודיע השגריר, "אני רוצה להדגיש שלוש נקודות חשובות לגבי היום הזה. ישראל עשתה צעד גדול לקראת הצטרפות לתכנית הפטור מוויזה, אחוז הסירוב לבקשות וויזה ירד מתחת ל-3% ואנחנו מכריזים על כך היום".

עוד אמר השגריר והוסיף תנאים, "אבל אנחנו לא שם. לישראל יש עוד הרבה עבודה לעשות בפרק זמן קצר, הכנסת צריכה לפעול יש חוקים שצריכים לעבור כדי שישראל תהיה זכאית לפטור מוויזה. ממשלת ישראל כולה תצטרך לפעול במהרה ולעבוד על דרישות טכניות רבות".

לסיום הסביר השגריר, "הנקודה השלישי הכי חשובה, היא הדדיות. הדדיות היא דרישה למעשה חופש תנועה הוא תנאי בסיסי בתכנית הפטור מוויזה אז למה אני מתכוון בהדדיות? זה אומר שישראלים שמגיעים לארה"ב כתיירים יכולים להיכנס לארה"ב בלי וויזה, וזה גם אומר שכל אמריקאי בלי קשר ללאום, דת, או מוצא יוכל לנסוע לישראל. לדוגמא: ערבים אמריקאים כולל פלסטינים אמריקאים יוכלו לעלות על מטוס בניו יורק ולטוס ישירות לבן גוריון ותוכל ללכת לבקר את המשפחה בבית לחם".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.