פרשת המאונן

תגובות סוערות: דרישה מאבי חימי להתפטר מיידית

תמונה – פייסבוק

העיתונאית איילה חסון מתייחסת למתקפה נגדה לאחר שפרסמה את התחקיר הדרמטי על ראש לשכת עו"ד אבי חימי, שתועד מפשיל את מכנסיו ומאונן במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין בכירה שביקשה ממנו המלצה להתמנות לשופטת.

"אבי חימי, התגובה שלך אליי אתמול בשיחה סיפרה הכל, הגמגום האישור הדגלים ההסכמה. כל השאר זה פתפותי ביצים. המלצת עליה לשיפוט כפי שכתבת לה, שלפת טלטלת. הייתה בידיך. תעצור את מכונת הרעל שאתה ועוד כמה ( מקורבים? בתשלום?) מעזים להפעיל, קצת בושה", כתבה חסון.

במקביל, ברשתות החברתיות הופץ שמה ותמונתה של עורכת הדין הבכירה שהוטרדה על ידי חימי והקליטה את השיחה.

עוד דווח הבוקר, כי במשטרה שוקלים לפתוח בבדיקת התחקיר שפרסמה העיתונאית איילה חסון בערוץ 13, כי במהלך השנה האחרונה, חימי הפשיל את מכנסיו ואונן בשיחת וידאו עם עורכת דין בכירה שביקשה ממנו להמליץ עליה כשופטת. במקביל, הוגשה תלונה למשטרה ולוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בבקשה להשעות את רישיונו לאלתר.

התיעוד הלא מוצנזר

יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי הגיבה, "אבי חימי, על פניו, לא מכחיש מעשים מיניים עם אשה שגורלה המקצועי היה בידיו. גם אם זה "בהסכמה" והוא רק "נתן המלצה" זה ניצול מיני ושימוש לרעה בכוחו ובתפקידו. על אחת כמה וכמה אם לא היתה הסכמה. עליו להתפטר וללכת הביתה."

יו"ר נעמת חגית פאר הגיבה: ״מי שעומד בראש ארגון שמייצג את עורכי הדין בישראל לא יכול להיות אדם שניצל לכאורה את מעמדו- לכן עליו לשים את המפתחות. אסור שסוגיות שכאלו יהפכו לעניין של ימין ושמאל , תומכי ממשלה או מתנגדיה – ראשי הציבור חייבים לשמש דוגמה ומופת ולהיות ללא רבב. בסוף יש את מה שנכון וראוי״.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב, "החשיפה המזעזעת של אילה חסון הערב על ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי מחייבת אותו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. חימי שלקח על עצמו בשבועות האחרונים את תפקיד מטיף המוסר הלאומי, צריך לערוך עם עצמו חשבון נפש עמוק – וכצעד ראשון, כאמור, להודיע לאלתר על התפטרות מתפקידו.

ח"כ משה סעדה תקף ,"מניסיוני בחקירת בכירים על משטרת ישראל לפתוח במיידי בחקירה נגד יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי בחשד לשוחד מיני בתמורה לתפקיד שיפוטי".

תגובת עו"ד אבי חימי: פרסום זה הינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי, ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאני אשלם באהבה גדולה. הכפשות לא ירפו את ידיי ואני אמשיך לפעול במלוא הכוח כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית.

25 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.