מין תמורת המלצה

אבי חימי מודה: "היה לנו קשר אינטימי 3 שנים"

תמונה – פייסבוק

פרשת המאונן: יממה אחרי פרסום התחקיר של איילה חסון נגד יו"ר לשכת עו"ד אבי חימי, הוא התייצב לראיון בלעדי לגיא פלג בערוץ 12 וטען שהמליץ עליה כשופטת ללא קשר לקשר האינטימי שנמשך מספר שנים.

בראיון לגיא פלג הודה חימי, "היממה האחרונה היה הקשה ביותר בימי חיי. אינני יכול להביט לאישתי ובנותיי בעיניים. הסיפור שלא סופר הוא, שהיה לי קשר אינטימי כבר 3- 4 שנים עם אותה עורכת דין, והסרטון שהוצג הוא חלק ממערכת יחסים ארוכה".

חימי הוסיף, "אפשר לומר עליי הרבה דברים. אי אפשר לומר עליי שאני עבריין מין, אי אפשר לומר עליי שעשיתי מעשה מגונה. אני ציפיתי שבטרם שיפרסמו את התחקיר שישאלו את שנינו בפוליגרף האם זה קשר ארוך שנמשך או שנטלתי עליה.

חימי הוסיף, "לא נהגתי בצורה נכונה לא נהגתי בצורה מסורית. אבל זה קשר בהסכמה בין שני אנשים בוגרים. ללא שום מעשה שמתקרב לאיזשהוא מעשה פלילי".

הערב דווח, כי אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, בהתייעצות עם פרקליטות המדינה, בוחן את הפרסום אמש בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי."

במקביל, עורכת הדין שהוטרדה התראיינה לאיילה חסון וחשפה על שיחת הוידיאו עם חימי: "ניתקתי את השיחה אחרי לא הרבה זמן. לקח לי כמה רגעים לעכל את מה שאני רואה, זה לא היה מראה קל. זה משהו שמהווה הטרדה ואי נוחות לכל אישי בכל גיל, בכל מעמד. זה מה שהיה. כשאני חושבת על זה אני לא יודעת מה הרגיש לי לנכון לתעד את האירוע, זה היה האינסטינקט, ואולי הרגשתי שהיה ניצול מצידו, הרגשתי שזה היה לנכון".

השר לביטחון לאומי בן גביר הגיב, "טוב שאבי חימי קיבל קריאתי להתפטר. כדאי שיעשה חשבון נפש על מעשיו וככל שביקש לאתרג את עצמו, ידע כל מאותרג פוטנציאלי שלא יעזור! האמת תצא לאור וזה שאדם תומך בעמדות השמאל לא מקנה לו חסינות כנגד מעשיו הרעים."

30 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.