ללא פחד

מטווח אפס: מתנקשים התחפשו לשוטרים וחיסלו 2 אחים

תמונה – פייסבוק

סכסוך חמולות: שני אחים בני 28 ו-31 מנצרת נורו הלילה למוות בפתח ביתם על ידי מתנקשים מחופשים לשוטרים.

על פי הדיווח, המתנקשים הגיעו לבית המשפחה באמצע הלילה, דפקו על הדלת והזדהו כשוטרים שבאו לעשות חיפוש. אם המשפחה פתחה את הדלת והמתנקשים נכנסו וירו באחים שמתו במקום.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הרצח הכפול בנצרת וקיבל תדרוך ממפקד המחוז, "אני דואג לתושבים כאן ואנחנו חייבים להילחם מלחמת חורמה בפשע הזה. חסרים למשטרת ישראל הרבה דברים. חסרים תקציבים, חסרים שוטרים, צריך להיות משמר לאומי שישליט כאן סדר".

השר בן גביר הוסיף: "יש כאן ממ"ז וממ"ר מצויינים, אנשי מקצוע שאני רק מפרגן להם, אני יודע שחסרים להם כלים ואני מתכוון לפעול בחודשים הקרובים כמה שיותר כדי שהם יקבלו כלים".

לסיום אמר השר בן גביר: "ההצהרה שלי היא הצהרה מפורשת, חייבים לעצור את זה, ולעשות הכל כדי שהדם לא יישפך כאן ברחובות. מגיעה לילדים שחיים כאן מציאות אחרת ולשם כך אני כאן".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.