מחריד

זעזוע בגדרה: פורץ אנס אשה לעיני ילדיה

תמונה – דוברות המשטרה

חשד מזעזע: אישה בשנות ה-30 לחייה התלוננה למשטרה כי נאנסה הלילה בביתה בגדרה על ידי אלמוני שפרץ לביתה.

על פי הדיווחים, החשוד פרץ באמצע הלילה דרך המרפסת לדירה שנמצאת בקומה שנייה בבניין, לטענת האשה, החשוד קשר אותה, אנס אותה בכוח כששלושת ילדיה נמצאים בחדרים סמוכים ונמלט.

בעדותה סיפרה האשה, "שמעתי רעש, ואז הוא כבר היה בחדר שלי. ניסיתי להדוף אותו, אבל הוא קשר לי את העיניים מהר. לא הספקתי לזהות ממש איך הוא נראה. אחר כך הוא קשר לי את הידיים ומלמל כמה דברים במבטא ערבי. בזמן הזה, הוא בדק את הבית ואז בא חזרה ואנס אותי".

השר איתמר בן גביר הגיע להפגנת התושבים בגדרה וספג קריאות נגדו, איפה הביטחון שהבטחת?". לאחר מכן כתב השר, "אחרי האונס המזעזע הלילה, הגעתי כעת לגדרה ופגשתי את תושבי העיר שפשוט חיים בפחד. עיר של 35,000 תושבים, ורק עשרה שוטרים. חייבים להתחיל ברפורמה שהצגתי באופן מיידי, כדי להשיב את הביטחון האישי לרחובות. ביום ראשון אעלה את הדברים בישיבת הממשלה."

ראש המועצה יואל גמליאל אמר בישיבת חירום שקיים: "התעוררנו לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילה גדרה ואת כל המדינה. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל שמפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים והתושבים. לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שהמשטרה תשנה את תפיסת הפעלתה בערים"

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.