פיצוץ בממשלה

סער עוקץ: "איתמר אחי, הוא שוב הוציא אותך פיתה"

תמונה – טיקטוק

מחשש לעימותים קשים: ראש הממשלה נתניהו הורה לדחות את הריסת המבנה הלא חוקי שנבנה בשכונת ואדי קאדום במזרח ירושלים עד להודעה חדשה.

הריסת המסנה התעכבה מספר שנים, בשל לחצים שהפעילו גורמים בין לאומיים על ממשלת ישראל. גורמים ביטחוניים התריעו כי ביצוע ההריסה בימים אלה עלולה להוביל לסבב אלימות במזרח הבירה.

בעקבות הפרסומים על דחיית ההריסה, עקץ שר המשפטים לשעבר גדעון סער את יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר, "איתמר אחי, הוא שוב הוציא אותך פיתה", צייץ סער.

השר בן גביר הגיב, "לשר בן גביר יש תוכנית סדורה לפינוי המבנה. התקשורת קבעה לעצמה לו"ז ולאחר מכן החליטה שהפינוי נדחה.

השר בן גביר לא אמר שהפינוי יתקיים מחר או עוד שלושה ימים או חמישה. הפינוי יקרה. כי יש הוראה של השר ויש חוק במדינת ישראל. אם לא מחר, אז מחרתיים. אם לא שבוע, שבועיים. זה יקרה כי צריך לאכוף את חוקי מדינת ישראל. נקודה.

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "זהו ביתו של עבריין הבנייה איאד אבו-סביח. לפני שנים רבות הוא בנה בית לא חוקי בשכונת עין א-לוזה. לאחר שביתו הראשון נהרס בצו בית משפט, בנה בפעם השנייה בניין לא חוקי, הפעם בשכונת ואדי-קדום. ביום שלישי ייהרס ביתו השני הלא חוקי של אבו-סביח".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.