ממלכתי ועצבני

גדעון סער מתפוצץ: "אתה אפס מאופס"

תמונה – פייסבוק גדעון סער

במהלך דיון סוער בוועדת חוקה על הרפורמה המשפטית, תקף שר המשפטים לשעבר גדעון סער בחריפות את סגן ראש מח"ש לשעבר ח"כ משה סעדה מהליכוד שהתפרץ לדבריו.

משה סעדה דוברות הכנסת נועם מושקוביץ
דוברות הכנסת נועם מושקוביץ

"אני בדיוק האיש שיטיף לך צדק, אתה בטח לא מר צדק. אני נבחרתי חמש פעמים על ידי בוחרי הליכוד אתה שוריינת רק כי ניהלת מו״מ עם איילת שקד ואני אומר זאת מידיעה ובהזדמנות אמסור עוד פרטים. אתה לא תטיף לי מוסר. אתה בעיניי אפס מאופס. אני לא מתכוון להתנצל, האיש הזה מכפיש את שמי. לא אחזור בי".

ח"כ משה סעדה הגיב למתקפה: "גדעון, מעבר לאיבוד העשתונות שלך והסגנון הנמוך והלא מכובד בו אתה נוקט, אני מבין שאחרי החבירה לשמאל, אתה מחפש דרך להכפיש את מי שבאמת מתכוון להשפיע במקום ממנו אתה ערקת. אחרי שיישרת קו עם כל מי שתרם להשחתת מערכת המשפט והפרקליטות, במקומך הייתי שותק. וד"ל".

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.