מלחמה בפשע

תיעוד: 28 רכבי יוקרה הוחרמו לארגון פשע

תמונה – דוברות המשטרה

מבצע מרשים: 28 רכבי יוקרה, למבורגיני מרצדס, מייבאך, בשווי כולל המוערך במיליוני שקלים נתפסו הבוקר בפשיטה משטרתית של 700 שוטרים על יעדים של ארגון הפשיעה "אבו לטיף" בצפון.

הרכבים שהוחרמו (דוברות המשטרה)

הפשיטה בוצעה בעקבות חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז צפון שנערכה במשך כשנה ובמסגרתה גובשה תשתית ראיתית כנגד אנשי ארגון הפשיעה הגדול במדינה. על פי החקירה הארגון היה מעורב .

ראשי הארגון חשודים במקרי סחיטה ועושק של אזרחים ובעלי עסקים בצפון. העלמות מס בהיקף של מאות מיליוני שקלים ומעורבות באירועי אלימות רבים ובכללם רצח.

שמו של ארגון "אבו לטיף" נקשר בפעילות עברינית ענפה בכל אזור צפון הארץ, הארגון פעל בגביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבורים, השתלטות על עסקים, סחיטה, ארועי אלימות וירי רבים ועל פי החשד קשורים למקרי רצח אכזריים בשנים האחרונות.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי: "זיהינו את הארגון הזה כמחולל הפשיעה העיקרי בצפון וסימנו אותו כמטרה, פיקוד המשטרה נתן למחוז צפון עזרה וסיוע מקיף ולאחר כשנה של חקירה מורכבת ויצירתית בה עבדה המשטרה בשיתוף הפרקליטות ומס הכנסה השיגו שוטרי מחוז צפון די ראיות על מנת להפליל את בכירי הארגון.

עד כה נתפסו 28 רכבים בהם רכבי יוקרה(למבורגיני ומרצדס מייבאך) בשווי כולל המוערך במליוני שקלים. כמו כן נתפסו מיליון וחצי שח במזומן וצ׳קים בשווי כולל של עשרות מליוני שקלים. בנוסף נתפסו מעל 80 חשבונות בנק ומעל 50 יח׳ במקרקעין.

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.