מה דעתכם?

"את לא פחות שפלה ובזויה מהאויבים שלנו יימח שמם"

תמונה – ערוץ הכנסת

סערה ברשת: ח"כ טלי גוטליב מהליכוד האשימה את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בפיגוע הקשה בירושלים בו נרצחו שלושה בני אדם.

בציוץ שפרסמה כתבה גוטליב, "אני מאשימה את נשיאת בית המשפט העליון בפיגוע. אני מאשימה את הנשיאה חיות בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה את הנשיאה חיות בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק.

קבלו הסבר. חיות, שופטת, עשירה, ממלכתית, חמורת סבר, כזו שכל אשה מבוגרת וכל איש מבוגר רוצים להיות כמוה, להידמות לה, ובעיקר הם מניחים לטובתה כל הנחה מקילה אפשרית. וחיות יודעת את זה טוב מאד. היא ידעה את זה כשהעזה להפחיד את העם הזה מפני ממשלת ימין. לא מפני הרפורמה ולא נעליים, אלא מפנינו אנשי הימין.

והיא עשתה זאת יחד עם היועמשית מיארה. הנשיאה חיות רשאית לדבר אלינו בפסקי דין, אבל היא ידעה שלהילחם בשלטון ימין המטרה מקדשת כל אמצעי. אז מה אם יהיה כאן כאוס הזוי, אז מה אם אוייבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקירבנו, הכל כשר בדרך למיטוט ממשלת ימין. בתחושה קשה אני מאשימה את הנשיאה חיות. על מצפונך גבירתי מצבה של המדינה.

נתניהו חיות לע"מ מרק ניימן
נתניהו וחיות (צילום מרק ניימן לע"מ)

לסיום כתבה גוטליב, "ושתינו יודעות שאין רסיס אמת בדברייך המפחידים מפני הרפורמה המשפטית ההכרחית ויש בהם הכל כדי להפחיד מפני שלטון ימין. ההיסטוריה תשפוט את מעשייך. השמאל יחבק אותך אהרון ברק יחבק אותך. ואני? אני אמשיך להאשים אותך בדירדור החוסן הלאומי.

ח"כ לשעבר אביר קרא הגיב בזעם, "עזות מצח לא למחוק את דברי הבלע וההסתה האלו ולהתנצל מייד. חוצפה שאין כדוגמתה, חבורת מסיתים, פירומנים פסיכופתים. האשם בפיגוע: אויב פלסטיני בזוי. הדם עדיין לא התקרר וכבר אנחנו רואים הסתה לסרת תקדים חבל שצייצת ואם לא ימחק את לא פחות שפלה ובזויה מהאויבים שלנו יימח שמם."

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.