בדרך למלחמת אחים

לפיד: "מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח״כ טלי גוטליב"

תמונה – לשכת לפיד

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגנה את הסתערות של פעילי השמאל הבוקר על ביתה של ח"כ טלי גוטליב מהליכוד.

ראש הממשלה נתניהו הגיב, "כשמפגינים מונעים מנציגי ציבור לבוא ולהצביע בכנסת ומאמללים ילדה אוטיסטית, זאת לא מחאה לגיטימית. המפגינים שמדברים על דמוקרטיה, הם אלה שמביאים את קץ הדמוקרטיה כשהם מונעים מנציגי הציבור לממש את זכות היסוד בדמוקרטיה- להצביע. אני קורא למשטרה לפעול מיד ולאפשר לחברי הכנסת להגיע למשכן".

בהודעה שפרסם גינה לפיד, "מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח״כ טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת. זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק."

בראיון לאבי רצון ברדיו גלי ישראל סיפרה גוטליב: "אני יוצאת בשש ועשרה להוציא את שקית הזבל מהדלת. אני גרה בבניין, לא וילה או משהו כזה. כשאני יוצאת אני רואה מולי בני נוער עם שלטים ומצלמות. בהתחלה נבהלתי, סגרתי את הדלת והתקשרתי למשמר. אח"כ יצאתי שוב ואמרתי להם שאני צריכה להוציא את בתי שסובלת מאוטיזם ואני מבקשת שקט. הם אמרו 'היא תצא אבל את לא תצאי , את לא תגיעי היום לכנסת'. הם מטורפים, חיות טרף, חיות אדם. לא מאיימים עליי ולא יפריעו לי לשמור על עם ישראל. אבל הם ירדו מהפסים. יש להם תרבות של סתימת פיות של הימין. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שעשו עבודה מדהימה ועזרו לי"

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.