הסתה או מחאה?

לא שותק: נתניהו הגיש תלונה נגד כתב חדשות 12

תמונה – חדשות 12

בהוראת ראש הממשלה נתניהו: הליכוד הגיש תלונה במשטרה נגד כתב חדשות 12, יוסי מזרחי לאחר שפרסם איומים נגד ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו ברשת הטוויטר.

בציוץ שפרסם מזרחי לאחר המצור על הגברת שרה נתניהו במספרה, כתב: "זהו, זה נגמר. הכבוד המבויים נעלם, מחסום הפחד נשבר ומכאן אין חזרה. המשפחה תחיה במצור מחאתי עממי עד שתישבר ותעזוב. הציוץ הזה מוכיח שהוא לא מבין שמכונת הרעל כבר לא עובדת. אף ביביסט לא ייצא לרחוב עבור הגוונים של שרה והמפגינים, הם כבר לא מ פ ח ד י ם".

מטעמו של יוסי מזרחי, נמסר בתגובה לאתר מעריב: "אכן טעיתי, לא מדובר במכונת הרעלה אלא דווקא במכונת הפחדה שכמובן תיכשל. הן בפן המשפטי (כי אין כלום) ובעיקר בפן התודעתי אצל שלל העיתונאים שמנסים להשתיק בזמן ההפיכה המשטרית"

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה, "גם כשתשפך טיפת הדם הראשונה בין אח לאח ברחוב הם יגידו שזה קטשופ. או שאין ברירה כי מלחמה על הבית או כי ביבי ושרה. הם כבר הכשירו פגיעה בילדה אוטיסטית. והכשירו מצור המוני על אישה. ונרמלו מרד נגד צה"ל. וחרם כלכלי על המדינה. מנהיגות השמאל היא אסופה של כלומניקים שטובה בדבר אחד: חורבן."

67 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.