לשעבר

בנט נגד הממשלה: "כל יום של פעולתה מסכן את מדינת ישראל"

תמונה – ארכיון לע"מ

ראשי הממשלה לשעבר בנט ולפיד תוקפים בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בעקבות הדיווחים על הסכם שנחתם בין סעודיה לאירן.

בתגובה על ההסכם תקף בנט, "חידוש היחסים בין סעודיה לאיראן הוא התפתחות חמורה ומסוכנת לישראל ומהווה ניצחון מדיני לאיראן. מדובר בפגיעה אנושה במאמץ לבניית קואליציה אזורית למול איראן. זהו כישלון מהדהד של ממשלת נתניהו ונובע משילוב של הזנחה מדינית עם חולשה כללית וסכסוך פנימי במדינה."

בנט הוסיף ותקף, "מדינות העולם והאזור צופות על ישראל מסוכסכת עם ממשלה שאינה מתפקדת, שעוסקת בהרס-עצמי שיטתי. ואז אותן המדינות בוחרות צד. ממשלת נתניהו היא כישלון כלכלי, מדיני ובטחוני מהדהד, וכל יום של פעולתה מסכן את מדינת ישראל. אנו זקוקים לממשלת חירום לאומית רחבה, שתפעל לשיקום הנזקים הרבים שנוצרו."

ראש האופוזיציה לפיד תקף, "ההסכם בין סעודיה לאיראן הוא כשלון גמור ומסוכן של מדיניות החוץ של ממשלת ישראל. זו קריסה של חומת ההגנה האיזורית שהתחלנו לבנות מול איראן. זה מה שקורה כשמתעסקים כל היום בטירוף המשפטי במקום לעשות את העבודה מול איראן ולחזק את היחסים עם ארה״ב."

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.