אסון החרם

שרה נתניהו: "הזדעזעתי עד עמקי נשמתי"

תמונה – ארכיון לע"מ

הגברת שרה נתניהו מתייחסת להתאבדות הטרגית של הילד אלרועי בן שבת ז"ל, בן 13 ששם קץ לחייו לאחר חגיגת הבר מצווה, בעקבות חרם אכזרי שעבר בתקופה האחרונה בבית הספר.

בפוסט שפרסמה כתבה שרה, "הזדעזעתי עד עמקי נשמתי כששמעתי על מותו הטרגי של אלרועי בן שבת ז״ל. זה שובר לב לשמוע על ילד בן 13 ששם קץ לחייו, רק בגלל שהרגיש בודד בגלל תופעה מגונה כמו חרם. אני מבקשת למסור את תנחומיי העמוקים למשפחתו, חבריו ויקיריו. אף הורה לא צריך לקבור את ילדו, במיוחד לא בנסיבות כאלה".

עוד הוסיפה נתניהו, "כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי בירושלים, אני מגנה בכל תוקף תופעות של חרם. חרם חייב להישאר מחוץ לתחום. אני לא מוכנה לקבל זאת ואסור לכולנו לעבור על כך לסדר היום. אסור לנו לסבול מצב שבו שילדים יעברו בריונות או חרם מכל סיבה שהיא. עלינו ליצור תרבות של הכלה וחסד, שבה כל ילד מרגיש מוערך ומוערך.

להחרמה או הדרה של ילדים אחרים עלולות להיות השלכות קשות, כפי שראינו באופן טרגי במקרה של אלרועי. האחריות שלנו כמבוגרים היא ללמד את ילדינו להתייחס לאחרים בכבוד ובאמפתיה. האחריות שלנו היא להתערב מיידית כאשר אנו רואים התנהגות מזיקה.

לסיום כתבה נתניהו, "אני קוראת להורים ולמורים להתאחד ולפעול כדי למנוע מצבים מסוג זה להתרחש שוב. אני מתפללת ומקווה שנכבד את זכרו הברוך של אלרועי, בעבודה משותפת לטובת עולם שבו כל ילד מרגיש שרואים אותו, שומעים אותו ואוהבים אותו."

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.