"בושה"

איילה חסון חושפת: תיעוד הזוי ממעצר הפרקליטה בשבת

תמונה – טוויטר איילה חסון

סערה ברשת: מגישת הטלוויזיה והעיתונאית איילה חסון חושפת בכאן 11, את התיעוד המלא ממעצר הפרקליטה הדתייה עו"ד שירה שפיץ, שעוכבה לחקירה בשבת לעיני ילדיה לאחר שסיננה לעבר היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט "פרשת משפטים בושה".

היועמ"ש מנדלבליט (צילום: משרד המשפטים)

במקביל, במסגרת תביעה שהוגשה לבית המשפט, הפרקליטה שפיץ תקבל פיצוי של 70 אלף שקלים מהמשטרה על המעצר השערורייתי.

יו"ר ועדת חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן הגיב על הכתבה, "זה האיש שמדבר עכשיו כמגן הדמוקרטיה. אם האיש שהביא למעצרה של אשה (גם אם לא היה מדובר בדתיה, בשבת, וליד הילדים שלה) כי היא אמרה לו "פרשת משפטים בושה" נמצא בצד שנגדי, אני יודע שאני בצד של זכויות האזרח ושל הדמוקרטיה".

איש התקשורת נועם פתחי תקף, "במוצ"ש צריך להקרין על המסך הענק של עזריאלי את כתבת "פרשת משפטים בושה" של איילה חסון מאתמול. עוד פעם ועוד פעם. שהמפגינים יבינו על מה אנחנו נלחמים ומה כבר לא יהיה פה בקרוב."

61 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.