יוצאים לרחובות

השר בן גביר יוצא למלחמה: "צו 8 לכל מחנה הימין"

תמונה – לשכה

בכירי מפלגות הימין קוראים לתומכיהם להגיע להפגנת הימין הגדולה שתתקיים הערב סמוך לכנסת. השר בצלאל סמוטריץ': "אסור לעצור את הרפורמה"

בהודעה שפרסם כתב השר בן גביר, "בחודשים האחרונים אנחנו עדים לקמפיין מאורגן ומתוזמן להפלת הממשלה. ממשלה שנבחרה רק לפני מספר חודשים בקולות רוב העם בישראל. אנחנו רואים הפגנות של אנרכיסטים שמנסים לשנות, בכח הזרוע, את הכרעת העם ולהלך אימים על נבחרי הציבור".

"אנחנו רואים התגייסות מלאה של התקשורת ומערכת המשפט. ובפרט היועצת המשפטית לממשלה שפועלת כאופוזיציה בתוך הממשלה. ממשלה שמייצגת את בחירת העם בישראל. הם צועקים דמוקרטיה, אבל מתעלמים מהדמוקרטיה שהיתה בקלפיות".

בן גביר הוסיף ותקף, "הם משתמשים בצבא ככלי מיקוח, וחושבים שהשירות שלהם חשוב יותר מהשירות של אדם מהפריפריה או יהודה ושומרון. אנחנו שתקנו. הימין שתק. הציבור נתן לממשלה את המנדט לעבוד ולממש את המדיניות שלשמה היא נבחרה".

לסיום כתב בן גביר, "היום אנחנו מפסיקים לשתוק. אנחנו קוראים לכל מחנה הימין להגיע היום לירושלים על מנת להבהיר שהקול שלנו לא פחות חשוב. על מנת להבהיר שלא נוותר על הדמוקרטיה שלנו ולא ניתן לחבורה מגויסת שאיבדה כל רסן ושפיות לחטוף את הכרעת העם. היום הימין מתעורר. היום כולם באים להפגין. אני קורא לכולם לשתף הלאה. תודה רבה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בקריאה למצביעי הימין: "בואו לירושלים, אסור להיכנע לאלימות. חברים, אסור בשום פנים ואופן לעצור את הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ולחיזוק הדמוקרטיה הישראלית.

"סמוטריץ' הוסיף, "אנחנו הרוב. אסור להיכנע לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולשביתות פראיות. אנחנו הרוב. בואו נשמיע את הקול. "נפגשים הערב ב-18:00 בירושלים, מול הכנסת. אני אהיה שם. בואו גם אתם. לא ניתן שיגנבו לנו את הקול ואת המדינה!".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.